понеділок, 23 травня 2016 р.

С чего начать.
Ученик приступил к Учителю с раздражением ,спрашивая :"Много читал я Учение и все же не знаю,с чего начать применять его?Учитель ответил:" Очевидно,тебе прежде всего нужно освободиться от раздражения. Этот туман мешает тебе видеть путь"

Про себе :










Шаманська Марина Миколаївна
Дата народження :12.12.1966р
Освіта: закінчила Херсонський машинобудівний технікум 1986р; Херсонський індустріальний інститут1991році
Спеціальність : Технологія машинобудування,металорізальні верстати та інструменти Кваліфікація : Інженер-механік
Посада : викладач спецдисциплін
Категорія : викладач  І категорії
Педогогічний стаж:15 років
Педагогічне кредо:
"У кожному учневі бачити особистість,
поважати їх індивідуальність,
проявляти максимум довіри до неї"
Моя філософія:
"Гарний вчитель може навчити інших
навіть того,чого сам не вміє."Тадеуш Котарбінський
"Вчитися ніколи не пізно ." Сократ
Життєво кредо:
Відноситися до людей так, як і вони відносяться до мене.






1 коментар:

  1. кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені кредит на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті в частині інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також 247officedept@gmail.com або пишіть на номері Whatsapp на + 1- ( 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити